Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Η ΜΠΑΣΤΟΥΝΟΒΛΑΧΑ "ΕΣΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ'




Αφού έχεις περάσει ώρες ατελείωτες παρηγορώντας την φίλη σου, της έχεις σκουπίσει τα δάκρυα, τους εμετούς και καμιά φορά και τον κώλο, αφού έχεις βγει για  να πιει, να μεθύσει και να ξεχάσει τον γκόμενο που γνώρισε προχθές και της είπε: «Μα, σε γνώρισα προχθές… τι περίμενες? ότι θα κάνουμε σχέση?» (έχει και ένα δίκιο ο κακομοίρης, εδώ που τα λέμε). Ε, αφού έχεις κάνει όλα αυτά, ακούς την εξής δολοφονική φράση: «Εσύ δεν ξέρεις πώς είναι, γι’ αυτό μιλάς…».

Σκοτώστε με τώρα! Είναι τύπου: δεν σε έχει αγαπήσει ποτέ κάνεις όπως εμένα ο «πώς είπαμε ότι τον λένε?», και δεν έχεις αγαπήσει ποτέ όπως εγώ, γι’ αυτό η γνώμη σου δεν μετράει. Είναι τέτοια η οργή μου όταν ακούω τέτοιες χαζΑμάρες, που θέλω να πιάσω τα χαρτιά με τον εμετό και να της τα τρίψω στη μούρη. Μεγάλη πατσαβούρα! Μάθανε όλες οι μπαστουνόβλαχες αγάπη και δεν έμαθα εγώ… Ναι, δεν το διάβασα εκείνη την περίοδο γιατί δεν ήταν στα SOS... Όσοι το έχουν πάθει, καταλαβαίνουν πολύ καλά για ποιο πράγμα μιλάω και καταλαβαίνουν και πόσο εξοργιστικό είναι να το ακούς. 

Η αλήθεια είναι ότι μου συνέβαινε πιο συχνά όταν ήμουν φοιτήτρια και μέχρι τα 23 μου, ίσως γιατί τότε έπαψα να ασχολούμαι με τέτοιου είδους μπαστουνόβλαχες. Η τακτική που χρησιμοποιούσα και σε συμβουλεύω συμπάσχουσα να ακολουθήσεις, είναι ότι τις πάσαρα ως κολλητές σε μπαστουνόβλαχες που δεν ήταν υποψιασμένες... και μετά σιγά σιγά απομακρυνόμουν...

Η μπαστουνόβλαχα αυτή συναντάται επίσης παντού, καθώς είναι ύπουλη και θα σε αιφνιδιάσει. Ναι, αυτή η συμπαθητική κοπέλα που μόλις γνώρισες θα μπορούσε να ανήκει σε αυτό το είδος, η κοπελίτσα που ήταν ένα έτος μεγαλύτερη και σου έκανε ιδιαίτερα θα μπορούσε να ανήκει επίσης εδώ και γενικότερα για να σε ετοιμάσω, ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΗ ΒΡΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ! Συνήθως όμως, θα φαίνεται πολύ cool και θα περιτριγυρίζεται από πολλά άτομα, μπαστουνόβλαχες που δεν έχουν καταλάβει ακόμα πόσο εκνευριστική είναι. Θα είναι λίγο έως πολύ εγωίστρια (πώς αλλιώς εξηγείται το "μονό εγώ έχω ξέρω πώς είναι") και ενώ θα πιστεύει ότι έχει πολλούς φίλους, ουσιαστικά θα είναι μόνη της. Όλοι την αποφεύγουμε, όλοι την αντιπαθούμε, όλοι θέλουμε να της σπάσουμε τα μούτρα και όλοι μας την κοροϊδεύουμε πίσω από την πλάτη της. Και όταν ξεπεράσει κάθε όριο, μπροστά της. Συγγνώμη, μπαστουνόβλαχα «εσύ δεν ξέρεις», αλλά έτσι έχουν τα πράγματα.






ΓΙΔΙ!

1 σχόλιο: